Stal jste se manažerem, či nadřízeným týmu? Chcete jim být příkladem a zároveň je správně motivovat a podporovat? Vedení lidí není jednoduché a musí se na svoje podřízené jít profesionálně. Každá situace a každý zaměstnanec vyžaduje jiný přístup. Proto je důležité umět situace rozlišit a správně se jim i postavit. Dát prostor i svým zaměstnancům a hlavně nechat je říct svůj názor na věc. Podle dalších okolností zvolit určitý styl, jakým se budete ke své práci a svým podřízeným chovat. Hodně věcí najednou? Nemusíte se charakter této pozici učit sami. Máte možnost využít kurzy agentury MotivP, která se zabývá vzděláváním a poradenstvím. Když vás podřízení budou respektovat a brát na vědomí, máte vyhráno.
Učit se budete celý život
Pokud nějakou situaci, kterou vyžaduje vedení lidí, nezvládnete, nemusíte se svojí funkce hned vzdávat. Stačí si určit svoje priority, požadavky, cíle a s nimi pracovat. Záleží pouze na vás, jak bude váš tým vypadat, jaké nároky na ně budete klást, a co nakonec společně dokážete. Každá zkušenost bude pro vás krokem vpřed.